måndag 5 juli 2010

Bella "Hulken"


Våran lilla ängel fyller 1 år idag och de firas med ett grisöra och en agilitytunnel.


Första året med Bella har varit som en dans på rosor, är så mycket lättare när man redan har en hund (i vårat fall).
Bella finner sig i allt, ska jag sitta här ok då gör jag de, är det denna maten jag måste äta ok jag gör väl de. Mamma Inca har alltid varit väldigt kräsen med maten så de e skönt att ha fått en avfallskvarn ;)
Hon har ett väldigt bra psyke och är nog mest som en JRT ska vara.


Bella försöker ofta få igång mamma Inca och leka men hon är inte speciellt intresserad så de e tur att katten Ville klarar att ta lite stryk.
Men har hon bara sin favorit leksak "knuten" så roar hon sig själv när husse och matte tröttnat på att kasta eller ha dragkamp.




Solen är en annan favorit.

Sova under täcket är supermysigt men får hålla tillgodo med filten i soffan då vi inte längre låter dom sova i sängen. Endast söndag morgon som dom tillåts att vara i sängen och mysa men visst händer det att hon lyckats smyga sig upp i sängen när vi sover som tyngst :)

Vi fullkomligt älskar våran Bella och är väldigt glada för att vi fick behålla henne :)



Många Kramar Från Thomas och Åsa

2 kommentarer:

  1. Lilla skruttan så stor hon e :) stor o stark, lite biffigare än wilma tror jag t.o.m :P

    Ha det så bra nu med syrran och mamma Inca hälsar vi från Hallsberg!

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis till lilla Bella, önskar vi i efter skott. kramar från örnvägen 8

    SvaraRadera